fredag 17. juni 2011

Karioka design og nattåpent shopping




Idag er det nattåpent på sartor senter og det må selvfølgelig sjekkes ut..
Merker at jeg har gått der borte litt mye i det siste..Det er ikke mye nytt og spennende lengre.

Men denne pakken med røkelse og 2 lyslykter ble med hjem. Lyktene skal jeg ha i vinterhagen..
Mannen min bare rister på hodet..-vi har jo ingen vinterhage..
Og DET er jeg fullt klar over..men jeg skal ha når vi kommer oss i nye huset:) (Tenke langsiktig er jeg flink til)

Og disse lysestakene samt noen steiner med lavendel duft kjøpte jeg hos Karioka design og galleri i hilleren.
Er spennende å oppdage nye,ukjendte interiørbutikker i nærområdet..Denne butikken var utrolig koselig og det beste av alt....SALG!!
Salget pågår frem til midten av neste uke så den er verdt et besøk..



Ha en fin helg!

Klem Charlotte

1 kommentar:

  1. Hei og hopp! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg. Hadde tenkt meg rundt 60,- for hver av koffertene, MEN problemet er at portoen er så grusomt høy på disse tingene (nesten 200kr eller no). Derfor vil jeg helst ikke styre med alt det der. Men er de fortsatt igjen etter søndag så kan jeg gi deg et lite pip ;).
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Madelén

    SvarSlett